Sobota
08.05.2010
nr 128 (1742 )
ISSN 1734-6827

Hyde Park Corner



Temat: Pytanie do Redakcji Portalu  (NOWY TEMAT)

Autor: marcin76  godzina: 20:18
Witam Koleżanki i Kolegów. Szanowna Redakcjo, może się mylę ale uważam, że lowiecki.pl tworzą ludzie "na nim" obecni. Ludzie jak to ludzie - jedni przychodzą inni odchodzą, jeszcze inni są z różnych powodów usuwani. I o ile przy "odchodzących dobrowolnie" po próbie wyszukania ich profilu można przeczytać ;"Konto zostało wyrejestrowane przez użytkownika" - jest sprawa jasna, to mieszane uczucia można mieć jeśli zamiast szukanego profilu wyskakuje "Nie ma użytkownika z takim identyfikatorem". A wcześniej BYŁ !!! I żadnej kartki nie dostał, i go "wcieło". Znowu awaria jak to było i w moim przypadku? Redakcjo, dlaczego zniknął z Forum użytkownik o nicku "wańka"? Pozdrawiam marcin76

Autor: Redakcja portalu  godzina: 20:44
Użytkownicy czasami zmieniają swój email. W momencie zmiany adresu email w danych rejestracyjnych, do użytkownika wychodzi potwierdzenie na nowy adres, tak jak do nowo rejestrującego się. Jeżeli użytkownik nie potwierdzi otrzymania tego email'a lub potwierdzi, ale w danych rejestracyjnych brakuje obligatoryjnie wymaganych informacji, jak imię i nazwisko i numer telefonu (możliwe wobec użytkowników z długim stażem bo kiedys nie było rejestarcji jak obecnie), to rejestracja nie jest autoryzowana i odpowiednia informacja wysyłana jest do użytkownika, który powinien na nią zareagować i wyjaśnić niejasności. Do tego czasu, tak jak nowo rejestrujący się, jest jakby zawieszony. Jak tylko potwierdzi swoje dane, również możliwe w kontakcie telefonicznym z redakcją, jego rejestracja będzie aktywowana i można będzie go znowu zobaczyć. Taka jest sytuacja z użytkownikiem "wańka". 5 maja zmienił adres email i do dzisiaj nie zareagował na email otrzymany w związku z tą zmianą. Postaramy się dokonać zmian w programie, żeby komunikat przy zmianie adresu email użytkownika był inny, niż "Nie ma użytkownika z takim identyfikatorze", co dedykowane było nowo rejestrującym się, którzy rejestarcji nie dokończyli. Może komunikat "Użytkownik w trakcie zmiany adresu email" będzie odpowiedniejszy.

Autor: marcin76  godzina: 21:21
Dziękuje za wyjaśnienie i zgadzam się, że proponowany komunikat będzie odpowiedniejszy. marcin76