Środa
26.06.2013
nr 177 (2887 )
ISSN 1734-6827

Hyde Park Corner



Temat: Kryptoreklama w SEZONIE?

Autor: Kszysiek  godzina: 10:11
Witam Jestem osobą zatrudnioną w firmie KTJ - osobą odpowiedzialną za stworzenie i prowadzenie rzeczonej strony www.ktj.pl. Chciałbym sprostować kilka rzeczy: 1. Nie jesteśmy sklepem! jesteśmy bezpośrednim importerem wyżej wymienionych wabików i prowadzimy sprzedaż hurtową. Choć jak strona główna naszej witryny "mówi", e-sklep jest w budowie. (ponadto jesteśmy wyłącznym dystrybutorem preparatów Brunox w POlsce, a także innego asortymentu - nie tylko myśliwskiego) 2. Cytuję: "Buttolo jest ... oryginalnym wabikiem na jelenie" - Faktycznie, bez bicia przyznaję się, że jest błąd. Strona jest dość świeża, mamy produkty z wielu branż i ja nie do końca zaznajomiony w temacie myśliwskim popełniłem błąd, którego niestety nikt w firmie nie wychwycił. Dla ścisłości, wczoraj wysłałem prośbę o przysłanie oficjalnych opisów wabików Buttolo od producenta. Jak je otrzymam - przetłumaczę i wstawię. 3. Cytuję: "Wabik na lisy - ze zdjęcia wynika, że Scotch Predator Call jest drewnianym wabikiem w naturalnym kolorze, który ... z jednej strony wydaje kniazienie zająca a z drugiej pisk myszy (to chyba atrybuty jednego z czeskich wabików Zubicka)." Proszę jeszcze raz dokładnie przejrzeć stronę...na spokojnie. To co Pan pisze zupełnie nie ma się do informacji na naszej stronie. 4. I jeszcze tak poza tematem. Kosmaty, napisałeś "W zasadzie nic nie widziałem bo moja przeglądarka nie radziła sobie z tą stroną. Dopiero po Twoim wpisie sprawdziłem w innym komputerze." Bardzo chętnie dowiedziałbym się jakiej przeglądarki używasz. Strona jest napisana w najnowocześniejszych standardach i wszystkie najnowsze (i większość w miarę nowych - strona była testowana od IE8 w górę, w Operze i Firefoxie które były atualne w kwietniu gdy powstawała strona, a chrome się sam aktualizuje więc z nim w ogóle nie powinno być problemu) przeglądarki bez problemu ją wyświetlają. Więcej - strona jest przygotowana do wygodnego przeglądania na smartfonach. Może używasz jakiegoś Internet Explorera 7 - to się nie dziwię - nawet nie wiem jak wygląda strona w tej właśnie przeglądarce bo korzysta z niej 0,5% użytkowników internetu w Polsce. Jeśli jednak strona w całości Ci się ładowała to powinieneś widzieć kilka dróg aby ze strony głównej dostać się np. do działu z wabikami: 1. na samej górze jest pasek z logotypami marek, które importujemy - z myśliwskich jest Hubertus, jest EuroHunt...i Brunox oczywiście, bo to nasz sztandarowy produkt. 2. poniżej mamy menu z pozycją "nasze marki" - tutaj również mamy m.in. Hubertus, EuroHunt (Wegu-Gft) i "pozostałe produkty myśliwskie"...i Brunoxa 3. poniżej jest slider - jest tutaj informacja o naszych produktach - drugi slajd jest właśnie o myśliwskich artykułach 4. Pod trzema prostokątami poniżej jest tekst, w którym są również linki do podstron z poszczególnymi markami 5. poniżej mamy kolejny raz logotypy naszych marek - tym razem w formie większych grafik które się przewijają.... Więc jeśli Pan nie znalazł tych artykułów - to tak jak mówię - prawdopodobnie ma Pan starożytną przeglądarkę - i tu moja rada - jak najszybciej ją zaktualizować - stare przeglądarki są "dziurawe" i pierwszy lepszy haker-amator "wchodzi" przez przeglądarkę do Pana komputera jeśli tylko zechce. Jeśli ma Pan nową przeglądarkę i nie mógł Pan znaleźć - to bardzo chętnie poproszę o Pana sugestie dotyczące poprawy intuicyjności poruszania się po stronie. Do dyskusji takiej całkiem off topicowej zapraszam również innych userów. Może przy okazji tej dyskusji wnioski wyciągną prowadzący portal LOWIECKI.PL. Według mnie ten portal, to jest dopiero chaos komunikacyjny. Prawda jest taka, że po tym jak powstał cały ten "topic" ilość wejśc na naszą stronę wyraźnie skoczyła. Widziałem, że ruch płynie z lowiecki.pl ale szczerze powiem, że nie znalazłem tego artykułu (dopiero kilka dni temu znajomy nakierował mnie na ten wątek). pozdrawiam

Autor: Dajrota  godzina: 10:23
ja również odwiedziłam stronę KTJ - choć czytam SEZON regularnie praktycznie od początku istnienia czasopisma, gdyby nie życzliwy wpis Kosmatego w życiu bym pewnie na tę stronę nie trafiła. Każde pismo musi się z czegoś sfinansować, skoro weszło nie dawno i nie ma jeszcze "milionowej" rzeszy stałych czytelników, nadrabia reklamą, nic w tym nie ma dziwnego, zaskakującego, nienormalnego w obecnych warunkach rynkowych. Skoro Koledzy nie chcą kupować jakiegoś czasopisma, to nie ma obowiązku tłumaczenia się z tego na łamach forum - wolna wola każdego. Robienie burzy z bzdury, byle tylko komuś czarny PR nakręcić pasuje do magla, nie do forum lowieckiego.

Autor: Kosmaty  godzina: 11:34
Krzyśku. Moje zastrzeżania nie dotyczyły strony www a magazynu Sezon. Błąd przy opisie Buttolo jest ewidentny ale importerowi mógł się zdarzyć. Jeśli jednak ktoś redaguje magazyn dla myśliwych i poleca dany produkt to chyba powinien mieć świadomość tego co poleca? Odnośnie wabika: Cyt. "Proszę jeszcze raz dokładnie przejrzeć stronę...na spokojnie. To co Pan pisze zupełnie nie ma się do informacji na naszej stronie" Odpowiem z przekąsem: Proszę przeczytać to co napisałem ... na spokojnie. Pisałem o tym co zamieszczono w Sezonie a nie na Waszej www. Powtarzam ... mój wpis dotyczył kryptoreklamy w Sezonie a nie zawartości Waszej strony. Sprawa przeglądarki jest nieistotna. Wątek przegladarki pojawił się w kontekście oskarżenia, które padło pod moim adresem i tyle. Za zwiększenie ruchu na Państwa stronie nie trzeba mi dziękować. Przyczyniłem się do tego z przyjemnością. Życzę dalszeych sukcesów i unikania pomyłek. pozdrawiam Dajroto Oczywiście, że nie ma nic złego w reklamie, ale ja nie pisałem o reklamie tylko o kryptoreklamie (pl.wikipedia.org/wiki/Kryptoreklama), a ta jest moim zdaniem naganna. Z drugiej strony pojęcie szeroko rozumianej uczciwości jest obecnie tak bardzo wypaczone, że nie dziwi mnie to pomieszanie przez Ciebie pojęć. pozdrawiam