Środa
16.03.2011nr 075 (2054 ) ISSN 1734-6827 Hyde Park Corner Temat: RATUNKU-silnik Pajero 2,5 tdi Autor: podlasiak godzina: 08:13 Wada silników w Pajero tak samo jak w Nawarach siadają. Autor: towarzysz godzina: 10:21 Koledzy,to ile nakreciliscie na tych padniętych silnikach ? Znam przypadki ,ze miały po 700,800 tys. czy wiecej i chodziły.Pozdrawiam DB Autor: Gilza2 godzina: 10:32 Nie ma to jak NIVA. Db. Autor: Kapsel godzina: 10:37 Dzięki Gliza za rzeczową wypowiedź. Wiele wniosła do tematu! Autor: siwy (siwymajk) godzina: 17:49 Paweł Waham się ze swoim, ale jeżeli podejmę decyzję sprzedam ci w całości - cały samochód. Silnik po szlifie walu i korbowodów, do wymiany uszczelka pod głowicę. Wydmuchało mi uszczelkę i stoi od 1,5 roku w garażu. Ten typ wymaga planowania głowicy przed założeniem uszczelki. Nie zrobiłem tego po remoncie silnika, co objawiło się po przejechaniu 3 000 km. W razie czego pisz na priv. Autor: Kapsel godzina: 21:03 Siwy, Nie znam silnika, w którym po zdjeciu głowicy nie trzeba by było jej planować. Przy takim remoncie silnika, jaki ty miałeś, to groszowa sprawa (ok.70 PLN). Jeśli W Twoim aucie jedynie wydmuchało uszczelkę, to w czym problem? Chyba, że płyny poszły w pi... i zatarłeś silnik, wtedy d... zbita. Autor: Gilza2 godzina: 21:13 Kapsel dzięki za uznanie, potraktuj to jako przerywnik w dyskusji. Db. Autor: Pawel R. godzina: 23:36 Dziękuję Koledzy za info. Już kupiłem drugiego pajero i wykorzystam z niego co się da. Pozdrawiam D.B Ad. Gilza2 od pewnego czasu widzę, że Kolega wcina się w różne dyskusje, ale tak naprawdę nic nie wnosisz do tematu, nie licząc pierdołów i żółtej kartki. Mimo wszystko pozdrawiam. |