Środa
16.03.2011
nr 075 (2054 )
ISSN 1734-6827

Hyde Park Corner



Temat: RATUNKU-silnik Pajero 2,5 tdi

Autor: podlasiak  godzina: 08:13
Wada silników w Pajero tak samo jak w Nawarach siadają.

Autor: towarzysz  godzina: 10:21
Koledzy,to ile nakreciliscie na tych padniętych silnikach ? Znam przypadki ,ze miały po 700,800 tys. czy wiecej i chodziły.Pozdrawiam DB

Autor: Gilza2  godzina: 10:32
Nie ma to jak NIVA. Db.

Autor: Kapsel  godzina: 10:37
Dzięki Gliza za rzeczową wypowiedź. Wiele wniosła do tematu!

Autor: siwy (siwymajk)  godzina: 17:49
Paweł Waham się ze swoim, ale jeżeli podejmę decyzję sprzedam ci w całości - cały samochód. Silnik po szlifie walu i korbowodów, do wymiany uszczelka pod głowicę. Wydmuchało mi uszczelkę i stoi od 1,5 roku w garażu. Ten typ wymaga planowania głowicy przed założeniem uszczelki. Nie zrobiłem tego po remoncie silnika, co objawiło się po przejechaniu 3 000 km. W razie czego pisz na priv.

Autor: Kapsel  godzina: 21:03
Siwy, Nie znam silnika, w którym po zdjeciu głowicy nie trzeba by było jej planować. Przy takim remoncie silnika, jaki ty miałeś, to groszowa sprawa (ok.70 PLN). Jeśli W Twoim aucie jedynie wydmuchało uszczelkę, to w czym problem? Chyba, że płyny poszły w pi... i zatarłeś silnik, wtedy d... zbita.

Autor: Gilza2  godzina: 21:13
Kapsel dzięki za uznanie, potraktuj to jako przerywnik w dyskusji. Db.

Autor: Pawel R.  godzina: 23:36
Dziękuję Koledzy za info. Już kupiłem drugiego pajero i wykorzystam z niego co się da. Pozdrawiam D.B Ad. Gilza2 od pewnego czasu widzę, że Kolega wcina się w różne dyskusje, ale tak naprawdę nic nie wnosisz do tematu, nie licząc pierdołów i żółtej kartki. Mimo wszystko pozdrawiam.