Poniedziałek
16.08.2010
nr 228 (1842 )
ISSN 1734-6827

Myśliwskie akcesoria



Temat: Pajero  (NOWY TEMAT)

Autor: PASZA  godzina: 12:52
DB Mam okazje kupić starego 88rok pajero-auto z Niemiec,blaszak,2,5benzyna(tylko do polowań ,blisko łowisko)orginalne części,chciałbym poznać opinie użytkowników tego typu aut. DB

Autor: yogy  godzina: 13:14
nie wiem jak silniki benzynowe, w dieslu znajomy ma z tego roku i śmiga aż miło. Blachy wytrzymałe, korozji nie widać - a samochód co by nie mówić katowany na bieżąco. Konstrukcja ramowa, silny, mocny solidny czołg ;) dobre buty i wejdzie wszędzie ;) Jak nie jest zdezelowany, blachy zdrowe, silnik nie leje olejem to warto brać. Dla silników z lat 80tych robienie 200-300 tyś km to pikuś, więc jeżeli silnik w dobrym stanie, to nie ma co się przejmować przebiegiem.

Autor: TEXTOR  godzina: 13:52
Główną bolączką Pajero I jest korozja ramy i karoserii. Jeśli to jest ok, to można brać, oczywiście za niewielkie pieniądze. Silnik określany jako 2,6 nie jest zły, ale do popularnych (części) nie należy. Wszystko jednak kwestia ceny auta.

Autor: PASZA  godzina: 14:18
Auto nosi ślady korozji,ma ok250tys.km i ma kosztować 800EUR+ koszt przywiezienia(razem4tys.zł)+opłaty,rejestracja=licze że wyjdzie mnie ok5tys zł.Warto?

Autor: TEXTOR  godzina: 14:32
Domyślam się, że auto figuruje w Niemczech jako LKW, czyli bez akcyzy. Jeśli ma zdrową ramę, to może i warto. Daleki jednak jestem od przesądzania. Weź też pod uwagę, że w 10 l to on się nie zmieści.

Autor: fousek  godzina: 14:50
patrząc na ceny aut na allegro to za te pieniądze sie nie oplaca. pajero (allegro.pl/item1189748230_mitsubishi_pajero_long_2_5_tdi_klima.html) ja swoje kupiłem za 7000zł. zdjęcia wkrótce... obecnie sie podnośi:)

Autor: PASZA  godzina: 15:36
To z allegro jest bez silnika?!

Autor: Apacz  godzina: 18:39
Posiadam takie Pajero tylko 2,5 TD. Jak to już jeden z kolegów określił "czołg" wjedzie wszędzie, przywiezie co tylko do niego zapakujesz. Poza tym moim zdaniem ma wielką przewagę nad nowszymi terenówkami. Polega ona na tym że jak przydarzy ci się jakaś mała obcierka czy wgniecenie nie będzie Ci tak żal jak auta za 30 tys.

Autor: Ramzes  godzina: 19:43
Ja mam 1986 rok z dieslem 2,3. Co roku łatam trochę blachy, ale silnik jak zegar. Więcej oleju bierze nowe audi niż 24 letnie pajero :) serio. Mój egzemplarz sprowadzony z Niemiec jest w doskonałym stanie mechanicznym. Mój kolega ma taki sam model, tyle że z dieslem 2,5 , ale jego jest dużo bardziej zjeżdżony (też sprowadzony). Także nie sugeruj się wiekiem, a wyłącznie stanem technicznym. Moja dwudrzwiówka jest bardzo zwinna w lesie i mało pali. Inny kolega ma ten silnik, który ty chcesz kupić i musiał go zagazować bo zużycie w terenie grubo ponad 10 litrów. DB

Autor: Ramzes  godzina: 19:47
A i jeszcze jedno pytanie przy okazji, do posiadaczy pajero 1. Może ktoś z kolegów poleci mi jakie opony założyć, żeby poruszać się bez problemu zarówno na szosie, ale częściej jednak w terenie? I żeby zwiększyć prześwit w granicach rozsądku. Może jakaś konkretna firma i rozmiar. Proszę o podpowiedź:)

Autor: TEXTOR  godzina: 20:34
Rozmiaru Ci nie podpowiem, ale marka Kumho (www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=2215520) lub Yokohama (www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=1339460). Myślę, że to dobre propozycje w rozsądnej cenie

Autor: yogy  godzina: 20:59
z droższych to jeszcze BF Goodrich AT lub agresywniejsze MT