  
      
	  
	  
	  
	  
	  
	
	  
	  
  
  
	 | 
	 | 
	
	 
| 
	 
 
  |  
	Pytał: kormoran 
	Data: 18/01/2011 
	
	Publikacja: 21/01/2011 
 
    Pytanie: Czy zgodnie z nowelizacją rozporządzenia odnośnie zasad wykonywania polowania (dot. zał. nr 1, wzór "odstrzału") należy uznać za prawidłowy wpis, którego dokonał łowczy w punkcie 4.1. "Dzik odyniec szt. 2"?
 Myślę, że są tu dwa błędy:
 1. nieprawidłowa terminologia.
 2. powinna być wpisana osobno każda sztuka;
 Czy posiadacz takiego upoważnienia może się liczyć z jakimikolwiek konsekwencjami podczas kontroli? 
  
Odpowiedź: 
Wpis jest nieprawidłowy z obu wskazanych powodów. Posiadaczowi takiego upoważnienia nic nie grozi, ale warto w kole wprowadzić zasady zgodne z Rozporządzeniem MŚ.
 
 | 
 
  | 
 
 
	 | 
	 |