strona główna forum dyskusyjne




























Pytał: Andrzej Bartczak
Data: 02/09/2010
Publikacja: 02/09/2010
Pytanie: Czy myśliwemu który otrzymał 2 czerwone punkty za jelenia byka i 1 czerwony punkt za rogacza można dać odstrzał na rogacza?

Odpowiedź:
Tak długo, jak ZO PZŁ nie poinformuje koła i zainteresowanego myśliwego, że udzielił mu kary zawieszenia w polowaniach na rogacze lub na zwierzynę płową, tak długo ma on pełne prawo do otrzymania odstrzału na rogacza w kole.

Szukaj   |   Ochrona prywatności   |   Webmaster
P&H Limited Sp. z o.o.